søndag 12. april 2009

ein tysdag. eit (seinka) bilæte. VI.

Eg kjem ikkje med eit vanlegt bilæte denne gongen, for tysdag denne vika var eg på tur i Femundsmarki. Dagen baud på både sol og skare, og ittno' er som å byrja dagen med ein ski-svingum yver mark og myr og islagte vatn fyrr en resten av huslyden er vakne (trekk ifrå far, han er stødt vaken). So. Dagen var bra. Men i staden for å knipsa ut hytteglaset so knipsa eg andre stader. Når ein fyrst er i eit landskap med so mykje gildt, so kann ein likso godt gjeva nokre dugelege glimt åt lesarskaren (hohohooo).














Fridtun i sitt ess:



Og sist, men ikkje minst:

2 kommentarer:

synnøve sa...

Fine bilete! Eg trur nummer 3 og 4 er favorittane mine.

fridtun sa...

Hei! :)
Jau, dei er gilde.
Eg likar kyllingbilætet. Men ikkje betre enn 3 og 4, trur eg. Du har god smak.