søndag 22. mars 2009

morlengting

Eg skal heim i morgon. Eg hev enno leivor av raudvinsrusen i meg, tenkjer eg. Eg høyrer på fint frå Nordstoga. Eg kom til å lesa gamle innlegg frå januar 2008. Det brast då eg kom hit:

Og alt er framandt og nytt og vondt,
du mor!
det stirer kaldøygt ikring meg rundt,
du mor!
Her er kje liv som eg fritt kann tru;
og ingin einaste er som du, -
du mi mor!

Å tru den tidi fekk rundt seg snutt,
du mor!
Eg reknar time og kvar minutt,
du mor!
Å kunne eg stige med sjumils-stìg
og sitja ei ørliti stund hjå deg,
du mi mor!

Sjølvberga og utflutt? Roleg og stød? Eg?
Å pføy!

2 kommentarer:

Engeline sa...

Jeg liker så godt Haugtussa. Og jeg liker så godt bloggen din.

Anonym sa...

Ja! Haugtussa er suvereeen. Eg kunne sagt det var en riktigt gullig bok, men so er ho litt mørk òg. Nett som alle oss andre.