lørdag 19. juli 2008

snart utferd...

Her kjem siste innlegg frå Danmark. I går var det eksamen og dinæst fest på kvelden, og no tek folk på heimvegen. Me er tri som dreg i morgon, då fær me heile skulen for oss sjølve ei stund!

Denne vìka hev me for det meste arbeidt med eksamensuppgåvone. Deildi mi skulde gjera ein litterær og tekst-teoretisk analyse av "Hjertesorg" (slump?), det er ei stutt tekst skrivi av H.C. Andersen. Vriden tekst, men det gjekk då greidt. Eg trur alle deltakarane her fekk "velbestået". Ikkje veit eg kvifor dei hev "velbestået-bestået(-ikke bestået)" då, men dei fær no berre køyra på. I morgon skal eg heim!

Det hev ikkje vore mykje å knipsa denne vìka, men her kjem sumt lell:

Eit lite, grumt glas med syltety.
















Ein benk med bokstavar.

















Um du ser nøgje på bilæte, kann du kanskje sjå at trekruna liknar eit hjarte... :p

















Ei dansk brygga seint på natterstid.



















Eksamen. Sjå Nasse som sit framme, han er med, må vita!


















Innmed veggen sit ein harepus. Det er mange av deim kringum her.

















So, då segjer eg tack & hej, no skal me på ein millomaldermarknad. :D

2 kommentarer:

Engeline sa...

Eller la være. Hvis du sletter alle spamkommentarene, sånn skikkelig sletting der du haker av "fjern for godt", da gir de opp og flytter seg til neste offer etter noen uker. De ga opp meg.

Jeg likte hjertetreet! Gratulerer med vel overståtte eksamener, velbeståtte eksamener til og med!
Og du kommer vel hit? Jeg er nemlig i ferd med å planlegge teen du skal få. Jeg har savnet deg, overraskende mye, og jeg har lyst til å plassere deg i en sofakrok, dytte en tekopp i hånden på deg og snakke om blåklokker og Nasse, og muligens litt svensk barnelitteratur, for jeg lader opp og er enda mer i Lindgrenmodus enn til vanlig. Hvis det er fint vær, vil jeg ta deg og resten av selskapet med på tur, med piknikkurv. Danmark er flott, men det er best å ha deg i Norge, og aller, aller best blir det å ha deg i Trondheim en liten stund!

Anonym sa...

Ahhh harepuser! Her på Tempe er det mye mark! De kravler frem fra diverse kratt og er ganske ekle mot meg. :(
Velbestått eksamen er bra, og vi venter ikke dårligere av deg. Gleder meg til å se deg i Nidaros igjen.