lørdag 21. juni 2008

Åtak på mor i hagen

Jau, du las rett: her er ein ikkje trygg i sin eigen hage. Sjølv millom gulrotgras og persille lyt ein kjenslevar stakkar vakta seg vel. I dag var det ein væpna luring som sneik seg innpå mor for å setja ein støkk i 'a.

Tilburden kann du sjå på bilæti nedantil. Um de veit kven den skuldige er, meld ifrå til meg.




























































































































PS! Det var varmt.

9 kommentarer:

Engeline sa...

Åh! Jeg sitter her med en stor, varm klump av latter og godhet i brystet. Det var det morsomste innlegget jeg har lest på noen blogg på lenge! Du er den beste Kjell Aukrustfiguren i verden.

Anonym sa...

Ånei, det er for varmt for deg! Du er råka av temperatursinnssjuka.

Engeline sa...

Tror du det? At hun rett og slett ble rammet av et øyeblikks vanvidd? Jeg tror du tar feil. Se på det lure glimtet hun har i øyekroken - dette er ikke forbigående sinnsykdom, men Kristins skjulte sider.

Anonym sa...

Ååå! De er so grume!
Og de kjenner meg, det ser eg.
Orsak for stutt svar, men jag är i Spanien!

Engeline sa...

I spanien! Det høres bra ut!

Anonym sa...

Jeg likte veldig godt antrekket ditt! Her ser det ut som om du er klar for hvilken som helst naturkatastrofe. Bra jobba. Ps! Har du vært speider?

Anonym sa...

Nei, ingen speidar her! Det skal segjast at eg hadde ullstilongs under regnbuksa. Og tjukke, tjukke hopphanskar. Takk for kommentar, de er gromme som vanlegt.

Norskurs-helsing frå Århus

Anonym sa...

På laurdag skreiv eg "ÅRHUS" i eit kryssord ("dansk by" på fem bokstavar).
Og no er du i Århus.
På sundag spelar Leonard Cohen i Århus.
Og du er i Århus.

Tidlegare har ikkje Århus vore så framståande, men no, når du reiser dit, dukkar Århus opp i livet mitt (i avisene mine) rett som det er. Pussig. For ei kraft du eig i deg, Kristin.

Engeline sa...

And she shows you where to look
Among the garbage and the flowers
There are heroes in the seaweed
There are children in the morning
They are leaning out for love

L. Cohen. er mannen. Og Kristin er kraften.