torsdag 27. september 2007

kunst & knep

Det fylgjande er eit drygt 500 år gamalt notat som fram til 1796 låg under korgolvet i Vinje stavkyrkje. Då vart kyrkja riven og magien funnen. Særri! Tekstbolken er henta frå ei lita svartebok. Kuli. For dette er heftige saker, sjø:

Item om tu wilt haffwe naakendz qwinnysz williæ etc.: Om fredagh ath morghen før soll gaar wp, skriff tesse efterschreffne caracteres med blodh aff tyn lislæ fingher i tyn høgre hand||| ok thee them før then tw haffwe wil et fiat tibi sicut vis. Probatum est.

Fett ass! Eg var sjølvsagt medviten om at livet som nordiskstudent er ovleg gildt og hugnadsamt, men so fantastisk?! Og medan me er inne på litt slik kjærleiksrelaterte saker:



Hjarte i kaffien. Temmeleg fantastisk det óg. Eg vil ha meir av slikt. For tenkj.
Eg er ein glad laks i dag.

8 kommentarer:

Engeline sa...

Den koppen er fra det lille kaffekompaniet, det tørr jeg påstå.

Anonym sa...

niks! der tok du feil! koppen er frå dromedar. ein regntung sundagskveld. åff kårs.

Engeline sa...

sier du det? Det er det beste argumentet for dromedarkafeer jeg har hørt. Hvilken kaffe må en kjøpe for å få kjærlighet med som ekstra bonus?

Anonym sa...

Så det er altså kaffi med skum og kanel (?) de har i den pukkelen (uttales 'pukkærn'). Ja, den ser jo ut til å disse kraftig. I hvert fall er det sånn jeg husker det når jeg prøver å tenke tilbake til videoklipp med dromedarer, f.eks. fra "Globus 2". Nå skal jeg leite etter dromedarer på Youtube. Kan hende finner jeg et visuelt belegg for å påstå at de er fulle av kaffi, pukkærne demses.

JAGGU! Der er det dromedarvideoer! Men jeg veit ikke om jeg klarte å se noe til dissepukkærn. Var for opptatt med å legge merke til at de puler.
Håhå, nå tenker jeg du ikke klarer å la være å titte, din gris.

http://www.youtube.com/watch?v=eQYDV1XRcWc

Silje sa...

Jeg blir litt gelélaks bare av å lese om dere. :-)

Anonym sa...

gelélaks! helmaks! kva skal eg vera? paitorsk? iskremflyndre?

Anonym sa...

dromedar, selvsagt.

Anonym sa...

å fy!

:)