søndag 15. november 2009

så nära får ingen gå

kent.
berre av di dei hev kome med ei ny skiva. berre av di dei aldri kjem til å laga ein vænare kjærleikssong en kräm. berre av di kräm er so stinn av eldhug, fræs og lengt. berre av di kräm er eksplosiv. berre av di eg lengtar og vil vera
nær ved å sprekka,
eg òg.

Jag vill ha din ryggrad här
Fäst den i mig
Jag är alltid tryggast när
du är
en liten bit ifrån

en rörelse i ögonvrån…

Lägg dig ner i gräset nu
Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där
du är,
så nära att du blir våt

men så nära får ingen gå…

Lägg dig ner precis
som du alltid gör när
Jag vill ha min tunga där
du är,
så nära att du blir våt

men så nära får ingen gå…


Som dei segjer for eit gamalt ord: Han lenge lengtar, som myket ventar.

6 kommentarer:

Ragnil sa...

fantastisk.

fridtun sa...

Ja, det trengst ikkje meir en eitt ord. :)

Engeline sa...

Enig. Linjen "Så nära får ingen gå" gir meg gåsehud hver gang.

fridtun sa...

J-A.
Eg likar òg koss du är liksom vert sagt (sunge) i eit eige "rom"..

Sunniva sa...

Akk! Jeg som lever med et tristan og isolde-kompleks, bør egentlig holde meg unna kent og musikken deres, men nå måtte jeg høre Kräm igjen.

fridtun sa...

Au! Tristan og Isolde-kompleks? Morosamt at du skulde nemna den boki, for eg tok nett til å lesa henne i går, på sengekanten.
Men det er ikkje reint lystig lesnad.
Til alt hell er det nok sprut i Kräm til at han toler å verta høyrt på sjølv i tunge komplekstider. Spyrr du meg.