mandag 3. november 2008

Hår i suppa versus suppa i håret

Ein skal vera væn.
Utan tvil.
Vænleik er i vinden.
Vænleik hev stødt vore i vinden.

Kva um ein ikkje er væn?
Vel, det finst ein haug umbøter.
Her, til dømes, kjem greske Kleopatra (um lag 64 e.Kr.) med hjelperåder til deim som misser håret:

Denne miksturen er den mest virkningsfulle. Brukes mot håravfall blandet med olivenolje eller myrra og er fantastisk både for dem som har begynt å miste håret og dem som allerede er blitt skallet. En porsjon ristede husmus, en porsjon filler, en porsjon ristede hestetenner, en porsjon bjørnefett, en porsjon hjortemarg, en porsjon av bark fra siv. Mal opp de tørre ingrediensene blandet med en tilstrekkelig mengde honning til alt har samme konsistens som honning. Gni inn fettet og margen etter å ha smeltet det sammen til en blanding. Lukk medisinen i en bronseboks og smør det på det syke hårområdet helt til håret begynner å vokse igjen. Fortsett innsmøringen daglig etter at håret er begynt å vokse.

Køyr på!

(og for deim som er litt vågale av seg - er er sumt for å gjera deg meir huga på sex, skrive av Salpe (fyre 79 e.Kr.):

Dypp et esels kjønnsorganer i kokende olje sju ganger. De egnede kroppsdelene bør så smøres med oljen.

Jaggu!)

9 kommentarer:

Anonym sa...

sjå der ja! her har ein jo råd for alt som plar melda seg i eksamenstidi - tynt hår og patetisk sexliv. konge! berre synd det vert så omstendeleg å få tak i ingrediensane. skal tru om det rekk med berre rotter - det er det jo so mykje av her.

ida

Anonym sa...

FAN!
Eg pøsa kokande olje over tissen!

Anonym sa...

Oi. Rottor? Stygge greidor. I bakgardar og slikt? Eller inni hus au? Du kann freista. Veit ikkje um eg vilde smurt rotteguffe i håret, men kven veit, kannhenda er det ein mirakelkur?

Og André: Du må passa betre på verdesakene.

Sunniva sa...

Man skal dekke til kjønnsorganer når man håndterer kokende olje.

Anonym sa...

i bergen lever rottene sitt glade liv mest overalt. i mengder inne i sentrum der dei minglar med duene og kappast om maten (jfr. bergens tidende). men me har dei ikkje oppe hjå oss på loftet då. eg er ikkje redd for dei eigentleg, men det er vel berre eit spørsmål om tid før pesten bryt ut.

Anonym sa...

...eg orsakar forsåvidt at eg gløymde din burdag òg. (du er i godt selskap, altså) eg hugste den ei veke før, og som du ser - ei veke etterpå òg. TIL LUKKA MED DAGEN på ekstremt etterskot!!

~ dativfleirtal

Engeline sa...

Jeg er glad eksamen er over, for nå har jeg et håp om at vi kan lure Frøken FavorittFridtun ut av pensumbøkene og over i deilig skjønnlitteratur og søndagskvelder. Hva sier du, og hva hørte jeg av rykter om hopp og moro i snøen til helgen?

Anonym sa...

Hoho, ja, virru værra med i Granåsen? Eg garanterer at det vert mykje kos og moro. Men du bør kle deg ovende godt, mykje meir enn når me skal ut og aka, til dømes. ;)

Sunniva sa...

Jeg har tagga deg. 1. Du må linke til bloggen som tagget deg
2. Skriv 6 (u)interessante ting om deg selv
3. Tagg fem andre, la dem vite de har blitt tagget ved å legge igjen en kommentar på bloggen deres.